Outsourcing jako forma spolupráce obecně spočívá ve smluvním převzetí části specifických úkolů a činností klienta odborným dodavatelem daných výkonů a služeb V oblasti logistických služeb, které pro své zákazníky nabízí a provádí společnost
INTER EXPRES servis s.r.o. mohou být předmětem outsourcingu následující služby:
-
Mezinárodní přeprava zboží (silniční,
železniční, letecká, námořní) - importní nebo
exportní, resp. kompletní systém přeprav v
obou směrech a kombinované přepravy
-
Skladování včetně zajištění celních služeb
-
Komisionářský prodej
-
Outsourcing správy vlastních zásob
klienta
-
Outsourcing interních logistických procesů
klienta
-
Různé kombinace výše uvedených služeb
-
Komplexní logistické projekty zahrnující
celkové řešení logistické problematiky klienta
Při zajištění outsourcingu postupuje společnost
INTER EXPRES servis s.r.o. ve spolupráci se zákazníkem následujícím způsobem:
1. Definice úkolu - zadání k řešení
2. Formulace způsobu řešení a stanovení obsahu
a rozsahu outsourcingových služeb
3. Vymezení detailů řešení včetně rozhraní aktivit
logistika a zákazníka
4. Vymezení forem komunikace, dokladování a
kontroly
5. Vypracování konkrétního harmonogramu předání
a převzetí činností od zákazníka na INTER EXPRES
servis s.r.o.
6. Předání a převzetí činností a zahájení jejich
provádění v rámci outsourcingu
Výhody klienta ze zajišťování jeho úkolů systémem outsourcingu jsou zpravidla v následujících oblastech:
-
Vyšší profesionalita při provádění příslušných
činností specializovaným subjektem
-
Zjednodušení administrativy klienta
-
Zjednodušení, resp. redukce úkolů a činností
v personální oblasti
-
Zvýšení efektivity práce
-
Ekonomický efekt
-
Možnost klienta koncentrovat se na hlavní
předmět vlastní výrobní nebo obchodní
činnosti
Zajišťování stále většího spektra služeb a vedlejších výkonů formou outsourcingu je významným trendem v rozvoji společností ve všech sférách výroby, obchodu i služeb. Také společnost INTER EXPRES servis s.r.o. jako poskytovatel logistických služeb pokládá tuto oblast za jeden z klíčových směrů svého dalšího rozvoje. Pro poskytování outsourcingových služeb má INTER EXPRES servis s.r.o. kvalitní odborný personál, potřebné materiální vybavení a bohaté zkušenosti. Dbáme na to, aby námi předložený outsourcingový projekt přinesl zákazníkovi nejen úsporu nákladů a zvýšení efektivnosti, ale aby zákazník rovněž získal jistotu a pocit, že se svěřil do správných rukou.
Kvalita veškerých činností prováděných společností
INTER EXPRES servis s.r.o. je již od roku 2003 doložena i zavedením a certifikací systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000
Projekty, které realizujeme v praxi:
• koordinátor v dopravě elektroniky
• koordinátor v dopravě zemědělské výroby a
techniky
• koordinátor v dopravě pivovarnické technologie
• koordinátor v dopravě bazénové techniky
• koordinátor v dopravě materiálu do výrobních
závodů (výroba keramiky, plastových lahví,
elektrozařízení